En dålig dag


Nej, okej jag kanske inte vaknade med någon ny positivt energi så jag antar att den här dagen får kategoriseras som en av de sämre dagarna. Har kort och gott bara lust att kasta in handduken och åka hem till min familj. Vilket jag självklart inte tänker göra eftersom jag egentligen trivs här, men jag är helt enkelt inte särskilt bra på långvarig ensamhet. För även om du har en familj omkring dig (som hela tiden påminner dig om din egen) och träffar massor av nya vänner hela tiden så är du ensam. Men som sagt är det här bara en av de sämre dagarna och det kommer att bli bättre. Jag har för mycket att göra på denna ö och saker att se fram emot för att kunna åka hem.

Detta är bara en dag för hemlängtan. Och det är ju ingen överraskning att den känslan skulle komma.
Jag ser i alla fall fram emot den 23 februari för då kommer Frida och några av hennes vänner hit! Wohoo!


Kommentarer
Postat av: nina

Så tråkigt att veta att du har haft en dålig dag. Men jag håller alla mina tummar om att din morgondag blir kanonbra. <3

2011-02-08 @ 21:47:18
Postat av: Frida

Ser fram emot att träffa dig!!!! WIHOOOOO <3

2011-02-08 @ 22:22:38
URL: http://fridawennius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0