Nothing New


Har varit en lugn vecka på äventyrs- och nöjesfronten. Känt mig trött och vädret har inte varit särskilt muntert. Den dag solen sken promenerade jag till havet, igen. Dras på något sätt alltid dit men när man får välja mellan havsutsikt eller trafikerade vägar så är valet inte så svårt. Är nu ledig fram tills imorgon kväll då jag ska sitta barnvakt under ett helt dygn. Mina värdföräldrar firar bröllopsdag och ska åka till Limerick över en natt så jag och barnen ska göra svenska köttbullar och mysa. Vilket innebär Disney Channel, Nickelodeon och Wii. Om solen tittar fram ska jag få ut dem på en promenad.





Här bor jag förresten!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska bli intressant och höra vad barnen tycker om svenska köttbullar:)Du verkar bo väldigt fint och så nära till havet sen.



Du skulle se Astrid - en riktig tjockis:)Nästa vecka är det nog dags - spännande!



Kramar

2011-02-18 @ 16:44:52
Postat av: Pappsen

Önskar jag fick gå där vid havet med dig min prinsessa:)



Kram

2011-02-18 @ 19:23:01
Postat av: Nina

Åh kul att se huset! :D Och såå härligt att du har nära till havet! Miss you!

2011-02-19 @ 00:41:01
URL: http://privatedrive.blogg.se/
Postat av: Linnea

åh fräscht hus ju! önskar verkligen jag också var nära havet, måste vara underbart!

2011-02-19 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0