Familj och Saltlakrits


Mötte Frida och gänget vid det bästa rikmärktet och mötesplatsen - The Spire (alltså spiran). Den och floden Liffey gör nog Dublin till den storstad som är lättast att lära sig att hitta i. De hade redan hittat till hmmelriket Penneys och grämde sig över hur de skulle få med sig väskorna hem utan övervikt.
Det var i alla fall underbart att se Frida och när hon sträckte fram påsen med saltlakrits plus en påse med djungelvrål blev dagen fulländad och jag var lycklig. Älskade pappa hade även skickat med en nässpray då jag klagat på att det inte fanns någon här för några dagar sedan. Tack fina du!
Eftersom att det, på något mirakulöst sätt, var fint väder hela dagen och även 10 grader varmt strosade vi runt och satte oss en bra stund på en bänk vid floden och njöt av att kunna sitta i tunna kläder. Åt på ett mysigt fik och sedan gick vi ju självfallet till en pub där en trubadur spelade. Underbart trevlig eftermiddag och kväll och det känns väldigt tråkigt att man jobbar från morgon till kväll imorgon.







Kommentarer
Postat av: Evelina

nässpray är räddaren i nöden! tänker på dig! puss ha det bäst honey

2011-02-24 @ 13:32:56
Postat av: Pappsen

Va kul att du fick lite besök ifrån kända ansikten!

Hoppas du inte är däppt i däsan längre...min älskade Jennie...Kramkram

2011-02-26 @ 18:21:15
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2012-01-12 @ 23:53:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0