Donabate på kartan


Har börjat bocka av inköp- och fixalistan. Igår hittade jag en jacka och nästa vecka kommer papper angående försäkringen hem till mig för att skrivas på och fixas med.
Chattade med en tysk tjej som också ska till Irland igår kväll och hon åker redan imorgon. Bara tanken på hur nervös hon måste vara och att jag inom snart 3 veckor också kommer vara ett nervvrak ger mig gåshud! Kommer antagligen inte veta om jag ska gråta, skratta eller skrika av ren rädsla när jag står där på flygplatsen. Men det kommer helt klart vara en konstig känsla.

För att förklara för vissa av mina släktingar som inte är så vana vid att läsa bloggar (och även ett tips till alla andra) kan jag berätta att det finns en rubrik i menyn som heter "Länkar". Där under har jag lagt till en länk som heter "Donabate på karta" som visar var Donabate ligger på kartan.

Och såhär lång är packlistan för tillfället:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0