Kluven; Mörkt eller ljust?


Jag har tydligen blivit bloggdesignnörd på bara en vecka och det enda skärmen visar nuförtiden är koder. Men eftersom jag på något sätt inte känner mig tillfreds med den mörka designen jag har just nu har jag även gjort en ljusare version. Problemet är bara att välja vilken jag ska använda mig av. Så lägger därför upp en bild på den andra designen här så får de som vill gärna skriva och berätta sin åsikt.

Ja, ni såg ju vad det blev. Så lägger även in en bild på hur designen såg ut för 5 minuter sedan.









Kommentarer
Postat av: Nina

Den ljusa var superfin!!! Din nuvarande är kods också din men den ljusa var så varm och härlig :)

2011-01-05 @ 01:52:27
Postat av: Helene

Jag tyckte den lila var jättefin :D mycket gladare! Du är duktig :D blir imponerad av din fantasi :D :D

2011-01-05 @ 01:56:41
URL: http://djhelene.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, vilken fin svenska du har Nina ;) Nej, okej jag vet att det var Helenes mobils fel! Och tack, då kör jag nog på den ljusa för jag gillar den jag med! :)

2011-01-05 @ 02:03:21
Postat av: tina

För att komma med en twist, den lila med den andra bilden som header? Du ser gladare ut där! :D

2011-01-05 @ 10:21:16
Postat av: Jennie

Ja, jag försökte faktiskt med det men bilden i sig är väldigt mörk i bakgrunden så var riktigt svårt att få en vit bakgrund. Sen orkade jag inte hålla på mer helt enkelt :P haha.

2011-01-05 @ 11:54:57
Postat av: Erika

Gud så snygg sida du gjort! Duktig du är =)



Puss

2011-01-30 @ 19:35:38
URL: http://dreambeatgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0