Electronic Portable Scale


All entusiasm har börjat blandas med en del ångest eftersom jag nu börjar förstå att jag faktiskt åker snart. Fast det skulle kunna ha att göra med åldersnoja då jag fyllde 21 i lördags. Vilket också är väldigt löjligt eftersom 21 egentligen inte är någon ålder alls och jag har i stort sett hela livet framför mig. Men jag visste att jag inte bara skulle jubla under de sista två veckorna. Fast nu är det inte ens två veckor utan 11 dagar. Fick ett riktigt bra headset när jag fyllde år så förhoppningsvis ska det höras bättre från min dator när jag använder skype.

Ett tips som jag även har erfarenhet av är en annan present jag fick förra året. Nämligen en våg som är anpassad efter att väga resväskor. Och eftersom Ryanair ska vara väldigt petiga när det gäller vikten är jag oerhört glad över att äga en sådan. Den är också liten och väldigt lätt att ha med sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0