22 dagar kvar


Från Stockholm Skavsta (NYO) till Dublin (DUB)
Sat, 29Jan11 Flyg FR 963 Avgång NYO kl 17:40 och ankomst DUB kl 19:25

Jag kan inte förstå att tiden går så fort. Nu är det bara 22 dagar kvar och eftersom att jag ska jobba 8-16.30, med start på måndag, i två veckor så kommer jag säkerligen få fixa det mesta sista veckan. Något jag ska försöka göra den här veckan är att föra över en hel del bilder till CD-skivor eftersom jag skulle få slag om något skulle hända med datorn.

Presenter till familjen, headset till skype, sätta ihop fotografier av nära och kära, gå till tandläkaren, gå till frisören, fortfarande fixa försäkring, se till att regnjackan kommer hem från Åsa och se till så att min mobil fortfarande fungerar när jag åker.

Ja, jag ska ha med mig min egen mobil då det, även om det är dyrt, är bra att ha om ifall någon här hemma i Sverige vill få tag på mig fort. Men jag kommer även få en mobil av min värdfamilj med ett irländskt nummer som jag ska använda mig av där.

Försökte leta på min snygga resväska på Accent's hemsida men den är spårlöst försvunnen. Däremot hittade jag en bild på google, dock så är det den gröna versionen som inte alls är lika snygg som min röda.



                       


Tips! En riktigt bra hemsida där du kan hitta information om i stort sett allt som har med au pair-jobbet att göra är http://www.aupairguiden.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0