Last Days


Intressant. Mitt rum blandas för tillfället av tyska, engelska och svenska. Blir lite förvirrande efter ett tag då jag börjar blanda alla möjliga icke existerande språk. Men jag har alltså, för att förklara det hela, en rumskompis. Eller ja, hon bor i rummet intill mitt men hon är den som ska ta över min plats efter att jag har åkt. Ja, nu är det bara tre dagar kvar och en del av mig vill att tiden ska stanna medans en annan del bara vill ha lördag. Men först kommer fredag och det ska fasiken bli den bästa kväll någonsin! Planer smids och det ska bli grymt!


Kommentarer
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Det kommer bli pretty awesome imorgon alltså!!! :D

2011-03-24 @ 14:10:59
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0