Värmeslag - nästan


Gårdagen slog värmerekord sedan jag kom hit och det var även första gången inte ett enda moln syntes på himlen. Och när jag kom utanför dörren slog lukten av nyklippt gräs emot mig och jag kunde inte tänka på annat än Sverige i maj. Självfallet krävde det en promenad till havet vilket slutade med två timmars gång och jag har nog aldrig varit så trött i benen.


Himlen var lika blå som havet.


Fick plötsligt problem med bilduppladdningen. Så återkommer med lite
mat-kultur senare. Dags för ännu ett oth-avsnitt!


Kommentarer
Postat av: Kjell o. Christina

Hej Jennie!

Ja svettas det gör vi inte här precis, men man hoppas ju att våren kommer nån gång!

Kul att höra om ditt liv därborta!

Går det som planerat kommer vi o. hälsar på dig 14 maj.

Vilken härlig bild på havet o. himlen!

Kramar från oss!



2011-03-03 @ 10:56:07
Postat av: Nina

Åh, vad vackert!

2011-03-03 @ 17:04:18
URL: http://privatedrive.blogg.se/
Postat av: pappsen

Herrejösses va härligt...nu blev jag avis!

Fantastisk bild..Kram

2011-03-03 @ 19:01:31
Postat av: Frida

Hej Jennie

Gud vad härligt!

Vill också ha fint och varmt väder, har trötnat på snön här hemma i Sverige.

Saknar dig, kram kusinen<3

2011-03-04 @ 21:16:57
Postat av: Ulla-Britt

Hej Jennie!



Vad kul att kunna följa dig och dina upplevelser!Jag ser att du har det bra och det händer en massa roliga saker! Här är det minsann inte så att vi svettas ihjäl. Idag har det kommit lite snö igen och är blåsigt! I helgen var vi i Oslo på skidVM. Ingar och H-O tältade uppe i Holmenkollen och Catrine Ida och jag var i stan i fredags och såg prisutdelningen. Norrmännen är otroliga på att fira men dom tog ju hem det mesta av medaljerna!

Ha det!

Kram

Ulla-Britt

2011-03-10 @ 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0